طرح مسجد مجازی در ماه رمضان اجرا می شود 

طرح مسجد مجازی در ماه رمضان اجرا می شود 

تاریخ انتشار : ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹
ادیب فلاح گفت:کانون معین شهید مجتبی مومنی قلعه گنج در نظر دارد در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، با راه اندازی مسجد مجازی ویژه برنامه های ماه رمضان را برگزار کند.

«ادیب فلاح» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: حال و هوای برگزاری مراسمات ماه مبارک رمضان امسال متفاوت تر از سال های گذشته است و بی شک برگزاری هرگونه مراسم و تجمع در این ماه موجب ادامه دار شدن اپیدمی کرونا ویروس می شود.

مدیر کانون معین شهید مجتبی مومنی قلعه گنج از راه اندازی مسجد مجازی خبر داد و افزود: کانون معین شهید مجتبی مومنی قلعه گنج در نظر دارد در راستای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا، با راه اندازی مسجد مجازی ویژه برنامه های ماه رمضان را با اولویت برنامه های قرآنی، مذهبی و فرهنگی به صورت زنده و یا ضبط شده، برگزار کند.

وی ادامه داد: ویژه برنامه های در نظر گرفته شده برای ایام رمضان شامل ترتیل و تفسیر قرآن کریم، پاسخ به سوالات شرعی و احکام، سخنرانی و مباحثی پیرامون شعار سال مبنی بر جهش تولید و همچنین سخنرانی با موضوع سبک زندگی علوی و آسیب شناسی مشکلات حوزه خانواده می باشد.

فلاح اظهار کرد: هم اکنون در حال آماده سازی استودیو ضبط و پخش برنامه های ماه مبارک رمضان هستیم و قصد داریم تا چهارشنبه کار آماده سازی فضای استودیو به پایان برسد و بتوانیم برنامه ها را شروع کنیم.

مدیر کانون معین شهید مجتبی مومنی اطلاع رسانی برنامه ها در دستور کار قرار دارد، عنوان کرد: همچنین در شب ها و سحر های این ماه مبارک، مراسم قرائت دعای افتتاح و مناجات خوانی را به صورت زنده از طریق اینستاگرام اجرا خواهد شد.

وی ابراز کرد: اجراهای زنده ایام شعبانیه و برگزاری هیئت مجازی، تجربه موفقی بود تا برنامه های ماه مبارک رمضان را از این طریق برگزار کنیم.

فلاح بیان کرد: بچه ها برای تدارک این برنامه ها تلاش زیادی کرده اند، امیدواریم همشهریان برای تماشای این برنامه ها وقت بگذارند و همان طور که دل ها با تلاوت قرآن کریم نورانی می شود، فضای خانه ها نیز به عطر قرآن کریم معطر شوند.

پایان پیام/ 586